-

نصب سانترال | نصب دستگاه سانترال | نصب تلفن سانترال

(Total 3 Votes : 4 of 5)

خدمات نصب سانترال در شرکت ویپ پارس شامل : نصب و راه اندازی انواع دستگاه های سانترال تحت شبکه ، نصب تلفن سانترال VOIP ، نصب انواع مرکز تماس ویپ ، نصب ویپ سرور و شبکه های مبتنی بر Voip

نصب سانترال

برخی از قابلیت های پیشرفته قابل ارائه سانترال ها:

- نصب و راه اندازی سیستم ضبط مکالمات 

- نصب و راه اندازی تلفن گویا IVR

- نصب و راه اندازی سیستم انتظار در صف مرکز تماس

- نصب و راه اندازی سیستم نظر سنجی تلفنی

- نصب و راه اندازی سیستم انتقال تماس

- نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس

- نصب و راه اندازی سیستم شنود تلفن

- نصب و راه اندازی سیستم فکس مجازی

- نصب و راه اندازی سیستم فکس به ایمیل

- نصب و راه اندازی نرم افزار تلفن سافتفون

- و ده ها قابلیت پیشرفته دیگر

جهت برآورد هزینه نصب سانترال های ویپ با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید

کلیه سانترال های نصب شده دارای خدمات پشتیبانی و گارانتی می باشند.

مزایای نصب سانترال های نسل جدید VOIP چیست؟

سانترال های نسل جدید بدیل استفاده از بستر شبکه و سیگنال های کاملا دیجیتال دارای بالاترین کیفیت صدا هستند . این سانترال ها که معمولا دارای یک دستگاه مرکز یا ویپ سرور مدیریت می شوند بسیاری از امکاناتی را که در سانترال های قدیمی باید بصورت سخت افزاری خریداری می شدند را بصورت پیش فرض دارند. یکی از مزیت های اصلی نصب سانترال ویپ ، استفاده از بستر شبکه برای ارتباط داخلی هاست. همین مسئله سبب شده تا دیگر نیاز به کابل کشی جداگانه برای هر داخلی نباشد. از طرف دیگر هر داخلی که به عنوان یک کلاینت در شبکه قرار می گیرد می تواند از طریق امواج وایرلس به سانترال مرکزی متصل شود. این در حالی است که در دستگاه های قدیمی امکان ارتباط وایرلس برای داخلی ها امکان پذیر نبود. 

از دیگر مزایای استفاده از ویپ به عنوان سیستم تلفن سانترال ، امکان ارتباط بین چند مرکز تماس است. به این معنی که شرکت ها و سازمان های بزرگ می توانند چند شعبه یا دپارتمان خود را از طریق اینترنت یا اینترانت به یکدیگر متصل کنند. به این ترتیب تمامی بخش ها با هر فاصله مکانی می توانند بصورت یکپارچه به یکدیگر مرتبط شوند . به عنوان مثال یک پرسنل در یک مرکز برای ارتباط با پرسنل دیگر در مرکز دیگر فقط کافی است گوشی تلفن خود را برداشته و شماره داخلی شخص مورد نظر را شماره گیری کند.

همچنین امکان استفاده از سافتفون ها و نرم افزارهایی که روی گوشی های همراه یا کامپیوتر نصب می شوند نیز وجود دارد. هر Softphone می تواند به عنوان یک داخلی در مرکز تماس تعریف شود. ارتباط سافتفون با سانترال مرکزی هم می تواند از طریق اینترنت یا شبکه داخلی فراهم گردد.