-

نصب و راه اندازی مرکز تماس تلفنی | راه اندازی مرکز تلفن

(Total 3 Votes : 4 of 5)

مرکز تماس تلفنی چیست؟

مرکز تماس به تجهیزاتی می گویند که تماس های تلفنی یک مجموعه را با الگوریتم ها و پلان های تعریف شده به سمت مقصدهای مختلف هدایت می کنند. نسل جدید تجهیزات مرکز تماس سیستم های تلفنی ویپ (VOIP) نام دارند که از طریق شبکه داخلی و یا اینترنت راه اندازی می شوند. این سیستم ها می توانند با اتصال به یک نرم افزار CRM و یا سایر نرم افزارهای مورد نیاز به پایگاه های داده متصل شده و اطلاعات را ذخیره و یا فراخوانی کنند.

مراکز تماس تلفنی می توانند برای مقاصد مختلفی نظیر سیستم ارتباط با مشتریان ، سیستم ارتباطات مردمی ، سیستم تلفن گویا ، سیستم نظر سنجی ، سیستم ثبت شکایات و یا ثبت درخواست و یا برای هر هدف دیگر بصورت برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار گیرند.

ارتباط مرکز تماس های مختلف از طریق شبکه یا اینترنت

در سیستم های تلفنی نسل جدید ویپ مراکز تماس می توانند در مکان های مختلف نصب و راه اندازی شده و از طریق اینترنت به یکدیگر متصل شوند. به این ترتیب شعبات مختلف و یا مراکز مختلف می توانند بدون پرداخت هزینه های مخابراتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. امروزه بسیاری از سازمان ها و ادارات در شهرهای مختلف از طریق سیستم های تلفنی ویپ با تلفن داخلی در تماس هستند.

مرکز تماس تلفن

ویپ پارس ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی و راه اندازی مرکز تماس ویپ

ویپ پارس مفتخر است که با تکیه بر تجربه چندین ساله خود ، خدمات پیشرفته طراحی ، نصب و پیاده سازی انواع پروژه های مرکز تماس تلفنی ویپ را ارائه می دهد. این شرکت با عقد قرارداد رسمی با کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده را تضمین می نماید. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید.